Senaste Inlägg

Från det ena till det andra....

Eftersom jag inte bloggat på ett tag kommer det ett pottpuri av bilder....det kanske ser ut som om vi fikar o äter o dricker  jämt....JA; DET GÖR VI FAKTIST!!!!


Mörkret, trots tidsomställningen kom....och de kyliga nätterna....




Var på hockey och hejjade på fel lag...men vadå?? de andra laget var ju bättre...behöver väl inte försöka mörda mej för att jag hejjade på "Fel" lag!                      






Kenneth och jag var på biosupé...maten var jättegod men tyvärr var filmen en riktig skitfilm...men vad gör väl det om 100 år?





Och sen då...har vi väl fikat..typ då och då.....(Undrar om det är därför byxorna har blivit så snäv?)




Och då ibland så dyker livets tråkgöromål upp!!!!




Ruggig höstdag då jag tvingades gå till arbetet en dag...(Vadå 5 minuters promenad kan väl förstöra vem som hellsts frisyr) (Vet inte hur, hellsts, stavas)




Den roligaste biten i mitt jobb, att sätta skräck i ungarna..hehehe......(Fick göra det med hjälp av äldsta ungdomsgruppen på höstlägret i Österström!)






Allhelgonafirandet..



På kvällen hade vi hem delar av "Rudas"på middag!



Dessutom har jag haft egentid.....


Och sen kom vintern.....



Jahapp...det var allt för den här ggn!

2 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2010-11-15 @ 12:42:02
http://www.johanruda.se

Haha farmor ser ut som Lady Gaga!

Postat av: Margaretha den 2010-11-17 @ 21:54:36
http://langsjonparkgatan.blogg.se/

Härliga bilder av en härlig svägerska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback