Senaste Inlägg

Semestern är slut...............

Sista veckan gick i rasande fart...från ungar till vuxna, från partyn till mysig hemmakvällar, från sol till regn...

Jenny, Micke, Svea och våran "Bäbis" Fanny, har varit här och förgyllt veckan.



Sen fick jag träffa Cilla igen innan hon drog tillbaka till sthlm, och syrran Mattis och det gulliga lilla livet Harry!



Cilla kom till undstättning och var hos modern när jag skulle ha varit där, jag däremot var och hämtade Mias kompis och hennes hund, på tågstationen..



NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DET ÄR INTE JAG SOM BYTT FRISYR; DET ÄR HUNDEN; MINJA!!!



Jag visade Mias kompis allt som var värt i Sundsvall::::IKEA!!!!!



Kenneth och jag for till Berga och slappade, avslutade med middag på restaurangen där innan vi lomade i väg hem!





Ja, som sagt, sen har det varit fester och annat....på tal om annat, så har väl ingen missat att det är poppis med smurfar igen, det fick mej att kolla in mina gamla saker..rätt kul faktist.....fast jag borde ha städat istället!



Nu är det dags att bita i det sura äpplet och göra iordning inför arbetsveckan som kommer.....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback