Senaste Inlägg

1:a Advent helgen 2011

Min älskade dotter Mia fyllde 21 år på Lördagen...Den bästa födelsedag jag haft var Mias kommentar då jag vid 00:00 tiden skjutsade in henne på krogen..Då kändes det väldigt bra! :D

Först kom jag hem till Mia o skrämde slag på henne o Leo, med min sjönsjungande stämma..hrmmm...och bakelse, sen var vi ut till Birsta o köpte en jacka, sen var vi till mormor o bjöd på tårta och sen hem för goo middag och mys och sen då in till krogen!



På söndagen 1:a advent, for jag först till kyrkan för att få blommor och present för 25 års arbete inom kyrkan, kunde väl aldrig tro för 10 år sedan att jag frivilligt skulle stå och hålla tacktal för hela kyrkan en första advent!

Tacksamt var att Eva-Lisa o Jens kom, när Kenneth var sjuk och Mia inte tillgänglig, så jag ensam for till kyrkan.
Efteråt firade vi med glögg och saffran och rödbetsalladsmackor!

När vi efter gudstjänsten klev ut ur kyrkan, var marken täckt av ett vitt snötäcke =D




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback