Senaste Inlägg

Alla helgons helgen....


3 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2011-11-06 @ 23:57:22

Vilken kul bildserie med Svea och Harry! Jag kände lite med Svea när jag såg Harrys hungriga blick och tungan ute. Jag kände genast att jag skulle nog kanske ha varit lika skräckslagen om *Harry varit några år (årtionden) äldre....

Kul att läsa men du har alldeles för små bilder från partyna ni är på. Man ser ju nästan ingenting och Evis och du blir bara smalare och smalare och mer utdragna på korten.....

Postat av: Margareta den 2011-11-07 @ 12:16:42
http://margaretastankar.blogspot.com

Mysigt att träffas, om en så kort stund. Kram! Som vanlit, otroliga bilder :)

Postat av: Cillus den 2011-11-08 @ 11:40:18
http://annacecilia747.blogg.se/

Ha ha, gillar bildserien! Precis som det gick till, de små liven har verkligen starka personligheter och viljor redan. :) Men önskar mer bilder från London!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Håller med ovanstående att det är fina bilder meeeeeeen alldeles för små, man ser inget! Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback