Senaste Inlägg

I stället för Stockholm.



Helgen då vi skulle ha varit i Stockholm på systerhelg, blev istället en helg hemma av diverse aktiviteter!
Eftersom jag inte ville lämna Kenneth ensam, så blev det iaf en kväll på stan med shopping tills vi blev utkastade för de stängt...Iaf så var vi på afternoontea på Charm, mycket trevligt, vi åt så vi nästan sprack, blev därför väldigt svårt att prova kläder...men men, vi fyllde iallafall bilarna fulla av införskaffade kläder, i DÅ för småa storlekar!

 Slog Micke som var där med Jenny o lilla Svea i att vräka i sig flest bakelser!





På Lördagkväll var vi bjuden till Maggan o Stefan i deras "Nya Lägenhet" Men VIIIILKEEN lägenhet, vill bara HA!!!! Så snyggt och så trivsamt och vilket läge sen, vilken utsikt!!! Vi firade mina kära svärföräldrar, som fyllde år med en dags mellanrum.

Hade en jättetrevlig kväll, som vi alltid har när vi träffar Kenneths släkt! Har ont i magen av allt skrattande, dessutom var det fantastisk god mat, jag åt för Kung o Fosterland, så nu behöver jag inte äta mer på minst en vecka!(Eller dricka ;))




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback