Senaste Inlägg

Novemberhelg

I begäran av större bilder på mina inlägg, kommer här helgens händelser, som varit väldigt mycket sjukhus, eftersom Kenneth opererat sin mage.



I Torsdags när jag klev ut från jobbet så möttes jag av denna fantastiska himmel....



I fredags firade vi på jobbet 11-11-11 kl:11:11 med Cider skål :)



I fredags efter sjukhusvistelsen, fick jag chans att gosa på det lilla livet Svea! Som inte viste om hon skulle gråta eller skratta när hon såg mej, vet ej om det är ett bra eller dåligt tecken.....



Lördag kväll, middag hos Lindsträms och sen nattbesök av Mia, så jag slapp ligga själv..



Farsdag...Kyrkogårdsbesök....



Glad Idus o Johan över Londonpresenter...




En helg med mesta tiden på sjukhuset...och lite sorgsenhet, då jag tänkt mycket på pappa....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback