Senaste Inlägg

Jenny

Det finns en person som jag verkligen tycker är allt det man borde vara, önskar att man var.
Jenny.
Hon har en försiktig framtoning, hon har en varm omtänksamhet, hon har höga värderingar, hon är en fantastisk mamma, hon har ett bra yrkesliv, hon är vacker, hon har en fin och fantastisk äkta man, hon har ett fantastiskt hus, och en otroligt bra smak, vad det gäller inredning och annat som tex att klä den lilla Svea i alla tänkbara kreationer och tänk...Jenny är min systerdotter och mitt fadderbarn, vilket jag är så otroligt glad över, tacksam...att hon för in allt det där i mitt liv....



2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2011-10-10 @ 09:06:22
http://effet.blogg.se/

Vilket otroligt fint inlägg Malin! Det är så sant de du skriver. Och vilka härliga bilder :) Jag måste berömma dig för att du uppdaterar din blogg så man får veta vad som händer där hemma. Jag saknar er alla o då är de så roligt att se så fina bilder :)



Kraaaaaaaam!

Postat av: Kicki den 2011-10-10 @ 23:04:20

Vilket fint inlägg - fina ord om min dotter och OTROLIGT gulliga bilder (o kommentarer) på mitt lilla barnbarn!

Kan man känna annat än en våg av värme och jublande glädje i hjärtat när man ser lilla nallebjörnen Svea?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback