Senaste Inlägg

Kul

Helgen har varit lyckad! :D En kul kväll på Stadshuset, lätt bakis med inslag av födelsedagsfika hos Johan, grillning, städning, Zumba, besök hos modern, besök hos Glenn på sjukhuset som var lycklig efter en jättelyckad operation :D besök hos Mia och plankförberedelser, och fruktansvärt onda skavsår!!!!



Johan bjöd på hembakad OTROOOOOLIGT god chokladkaka och jordgubbar! Världens bästa Johan :*



Eftersom man var lagomt mör efter fredagkvällen, så vinet till de grillade köttet fick bestå av VÄLDIGT liten flaska vin!



Kenneth påbörjade plankbygget mot grannen, deras hund var den enda som var intresserad av Kenneths bygge!



Det värsta av allt var att ena Belosen gick sönder för Kenneth, det resulterade att jag skämde ut mig inför grannarna då jag fick hjälpa Kenneth att dra hem vagnen till den för hand...haltande (För skavsårets skull) UNDER MIN VÄRDIGHET...



Men det absolut roligaste av allt var att Glenns operation blev lyckad så att han kan leva ett normalt liv! Tack Gode Gud som hör våra böner :D



Och Mia det lilla livet fyller för de mesta alla mina dagar (Och nätter ibland)...



Och som slut på detta blogginlägg, lägger jag in egobilder eftersom jag har fått en ny pryl som är en antenn som kan knäppa kort radiostyrt upp till 300 m...måste ju pröva mina nya teknikprylar...:)


1 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2012-04-30 @ 02:07:14
http://www.johanruda.se

Du ser ut som Fanny på sista bilden! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback