Senaste Inlägg

Sliten...

Känner mig rätt sliten, just nu!

Har varit på konfirmandläger i Undersvik och flyttat åt Mia och Stockholmresa med mina systrar och under tiden har jag varit sjuk med feber o förkylning och jobbat som vanligt!

Skulle gärna ha vilat upp mej ett tag nu! Men, men..i morgon är det jobb igen, långdag från 08:00-22:00...nu gäller nya tag!

Blev rätt chockad i morse, när jag upptäckte att det är Påskveckan som kommer nu! Jag lägger Påskpyntandet åt sidan i år (För jag orkar inte) och kastar fram senaste Påskfyndet!



Iaf är det vår i trädgården :)



Mia, som tar upp en stor del av min tid både fysikst och psykist. Men det är väl det man har sina barn till :)



Stockholmsresan..
väldigt trevligt, väldigt surrigt, väldigt shoppandet, väldigt mumsande, väldigt vinande, väldigt mysigt....VÄLDIGT FELÅKANDE I VANLIG ORDNING!!! Glad iaf att vi hittade fram tillslut!



Dagen efter när vi nyktrat till och shoppat ännu mera, träffade vi Mark o Harry på en fika! :) Denna söta gossiga Harry!



Som tur var, hittade vi iaf hem till Sundsvall!.......(Kan inte fatta, att vi ALLTID åker fel, när vi systrar ger oss i väg...måste vara för allt surr i bilen)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback