Senaste Inlägg

Från liv till Död!

Från liv till död, Julspel på jobbet där man agerade Maria, börjar bli en sliten gammal Maria, kan inte hålla skenet uppe av att vara fjorton år som Maria var vid den tiden när hon födde Jesus!
 
Iaf så 9 förlossningar gick jag igenóm på två dagar! Bra jobbat va?
 
Kan inte säga att mitt jobb nånsín känns enahanda, från Julspel till kartkorrektur i organisationsregistret till fakturor och begravningsblanketter och minnesblad och vigselregistreringar till dans kring granen på ungdomsgruppsavslutningen mm mm
 
Och tyvärr ett avbrott med en begravning av en arbetskamrat...
 
Har dessutom hunnit med julklappshandling på Birsta och baka julens bröd!
Alltså en vecka från det ena till det andra.....
 
Här är från julspelet
 
Här är bild från när vi firade 2012-12-12 kl:12:12
 
 
Från Brittas begravning
 
Bakningen
 
Och måste bara lägga ut bilder på renen utan för Birsta City som jag älskar, ja man kan älska en sak för jag verkligen älskar denna julprydnad!
 
 
Och höll på att glömma att berätta om det vidriga snöovädret (Därför jag fått så mycket gjort hemma) Var inte utanför dörren i lördags! (Bilden är tagen när jag for och shoppade i torsdags!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback