Senaste Inlägg

I virvlande fart.......

 
Haft vääääldigt mycket att göra senaste tiden, och framförallt inte varit hemma så jag ej har kunnat blogga!
Det har varit Bodaborg med alla Ungdomsgrupper, det var bla Cinderellakryssning med arbetskamraterna där jag tog med Mia eftersom det lilla barnet fyllde 22 år!!! Insåg just att jag har en gammal unge :O
Förutom det har Lindströms och jag varit och fikat i Birsta, Kenneth har köpt en plastgran åt mej(Ja ni läste rätt) en grön retro gran!
Jag har varit på kurs, jag har varit hos modern och snön har fallit och fallit och det är adventspynt och adventsgudstjänster och..och... mm mm........ja, ja...jag vet att jag är nästan aldrig hemma.....men dessto roligare för alla när jag tittar hem i bland ;)
Och något väldigt tråkigt har hänt, min arbetskamrat diakonen Britta har dött :(
 
Och nu kommer bilderna...
Och resultatet av Boda...kolla blåmärket på armen!
Och sen den härliga Svea =)
 
Fika med Linström i Birsta
Mia på lunch i stan med mej
Och Mias födelsedagsfirande....(Dan innan, eftersom hon fyllde år dagen vi for på kryssningen)
 
Kryssningen...Mia tar lite frisk luft innan...
 
 
Och inköp av Advenspynt
 
Härligt pyntat i stan
Och Advent i kyrkan
Och snöööööööööö
Och min arbetskamrat Brittas minnesbord

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback