Senaste Inlägg

Ambivalent tillstånd....

I fredags sattes våra invanda, fredags rutiner ur balans, Charm, våran lunchresturang var stäng för ägarbyte.
I ett ambivalent tillstånd bestämdes efter stor disskussion vart lunchen skulle intagas, på Innergården, blev det bestämt.
I förvirringens tillstånd när Kenneth frågade mej vart det nya lunchstället var, eftersom han ville följa med, svarade jag på MELLANGÅRDEN, vilket fick Kenneth att fråga om jag inte skulle till stan, vilket jag inte fattade vad han menade, utan svarade än en gång att jag skulle in till stan och äta på MELLANGÅRDEN, vilket han svarade mej, att där vill inte jag hålla till att äta!
...Inte jag heller, vill äta där ;) Men det blev iaf på ett ganska kallt Innergården, vilket vi får se, om vi verkligen äter där igen..

Svea det lilla livet gjorde oss sällskap, och hade hela våran uppmärksamhet.

Ann-Marie och Eva-Lisa de elaka systrarna sa att lilla Svea har samma frisyr som mej, som jag har och hadde, bak i nacken...stackars, stackars barn...vilket anledde till att diskussionen om att Svea kanske måste börja redan nu tupera sitt hår!



Sveas alternativt mitt "bakhår"


4 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2012-01-29 @ 21:43:53

Ni är ju lika som BÄR! :) Krusbär ;)

Postat av: Margareta den 2012-01-30 @ 12:02:41
http://margaretastankar.blogspot.com

jaså!! Varje fredag? 11-12 eller 12-13?? Så man vet när man ska komma!!

Postat av: Malin den 2012-01-30 @ 15:19:40

Kl 12:30 :) Kom gärna :)

Postat av: kICKI den 2012-01-31 @ 00:06:35

Vilka jättegulliga bilder av min lilla älskling Svea. Ja ni har likadant hårrufs!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback