Senaste Inlägg

Dagar av semester...

Du ska inte räkna de dagar du lider, räkna de stunder som sprider glädje, låt dessa fylla din dag...
 
Vad gör det att det regnar, det finns härliga stunder som inte behöver solens strålar =)
 
Som tex när jag kom från frissan o Mia skulle försöka muntra upp mej...eller....
 
När Mia och jag var hos mamma...att jag har en mamma att fara till, att Mia har en mormor... eller...
 
 
När Cilla, Mark, Harry, Kenneth och jag var på Birsta, när Onkens låste in nycklarna i bilen, men fick upp dörren efter de fått förkara för en massa folk att de gjorde inte inbrott, de var deras egen bil, när vi hade en mysig fika stund på Charm...eller...
 
När Mia och Olof som hade avslutat sitt förhållande i hela två dagar och blev tillsammans igen.....eller...
 
 
När Kenneth tog med mig till jordgubbslandet för att se hur mycket jordgubbar vi hade.....eller...
 
När Lindströms och Kenneth o jag skulle testa vad de hade att erbjuda på Ovansjöparken...eller...
 
 
När Lindströms kom på en oplanerad grillkväll......
 
De är de dagarna, de stunderna jag kommer att komma ihåg......

1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2012-07-16 @ 13:22:43

Men min havregrynslunch hos mormor då? Minns du inte den?! :-O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback