Senaste Inlägg

Semester =)

Äntligen semester =)
 
Med allt vad det innebär: Äta o dricka gott, sova länge Gatufesten Juniskärscafé, Ikea, Galtströms café, sola, bada, vara med släkt o vänner! Känns rätt bra nu, att ha hela 4 veckors ledighet framför sig!
 
Iaf så var Gatufesten jättekul på onsdagen, detsamma på lördagen med några minnesvärda händelser ;) Jag säger bara Steffe, så förstår släkten vad jag menar!
Och vilken fantastisk syrra jag har, som ordnar förfest, dricka, gott att knapra på och skjuts in o hem =)
 
Nu kommer här ett bildregn från senaste veckan..vad Steffe gör med den stora snoppen.....det tänker jag inte förklara ens............
 
Mia och jag på Shoppingtur...
Kenneth tankar..
 
En av dagarnas middag
 
Juniskär på lunchen sista arbetsveckan..
 
Det var inte Evis och jag som lät...det var måsarnas skrän ;)
 
Hem på lunchätning... 
 
Kenneth gör det sista på planket  =)
 
En fatastisk härlig sommaräng i Nolby
 
Nu fick vi semester och det firar vi på Galtströms restaurang
 
Onsdag kväll på gatufesten..väldigt kuuuul.. =)Mormorna som är barnvakter under Gatufesten..
 
Har passat på att lära Svea allt jag kan under de dagarna Jenny o Micke inte varit närvarande ;p
 
Kvällsmys hos Conny, testar Saras gunga..(Var väldigt rädd när Conny sa att den tål 50 kg, det är väl inga problem sa han!! Närå..svarade jag o tänkte att det var det taket, som den gungan satt i) kan påst att de håller mer än vad de lovar ;)
 
Lilla busfröet Svea, som älskade att leka med mina smycken! Hon ääälskar bling, bling.....Hehehe.....(Till Jennys stora förtret)Gör mig iordning för gatufest kväll nr 2
                  
 
 
Förfest hos Lindströms...=)
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback