Senaste Inlägg

London i mitt hjärta =)

 
Fy vad tiden går snabbt, har nu gått en vecka sen jag kom hem från London, jag har absolut inte haft det ringaste av tid till att blogga. Men nu kommer ett inlägg från kära Londonresan!
 
Vi shoppade, åt, shoppade, drack gott :),shoppade och bara shoppade!
 
Jättehärligt att åka med syrrorna, kan alltid lita på att de talar sanning såsom tex dessa uttryck som man kan få höra
"Det där kan du INTE ha, du är alldeles för gammal"
"Vilket brett arsle du får i den där"
 
Men oftas är det det här uttrycket jag hör, när vi är och shoppar, när vi är på Puben, när vi är och äter, när vi är på tunnelbanan, ja kort sagt nästan hela tiden..."MEEEEEEN MAAAAAALIIIIIIIIIN" HAhahahaha.....det kanske är för att jag är så vrickad som jag är ;)
 
Iaf en kanon resa som alltid =) =) =)
 
Här kommer bildregnet från vår resa:
 

2 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2012-11-19 @ 00:42:47

Jag håller helt med dig, en av de bästa resorna jag varit på! Härliga bilder som sammanfattade hela vår vistelse i London. Tur vi inte är känsliga mot raka och tydliga omdömen som vi ger varandra, allt blir så rakt och klart vad vi tycker när vi ska vara smakråd åt varandra! Tack för fin bildserie ! // Kicki

Postat av: Cillus den 2012-11-24 @ 12:19:30

En kommentar bara; snygg korv!! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback