Senaste Inlägg

Vardagshöstveckor

 
Dagarna kommer och går alldeles för snabbt och från det ena till det andra! Tjejfest hos Faster June 82 år =) med mamma och mina systrar, hade jättetrevligt.
Och äntligen hann Evis, Mia, Kenneth och jag med höstpyntning på gravarna, som avslutades med fika på kondis =)
 
På jobbet har det varit en tid av väldigt olika arbetsuppgifter, vilket jag tycker är jättekul och inspirerande =)
Vi har varit och kollat nya lägergårdar till konflägren...
 
Haft ungdomsgudstjänst som Showgruppen gjorde en helt fantastiskt underbar stund....
Så har jag varit på kurs några dagar i Stockholm, där man hade turen att bli bjuden till Onkens på middag, så fick jag chansen att gosa till på lill Harry =)
 
Och en massa annat både på jobbet och hemma =)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback