Senaste Inlägg

Bärplockning och badtunna

En salig blandning av innehåll sen sist jag skrev!
Mia och jag gjorde Birsta!
Kenneth och jag plockade Aroniabär vilka han gjorde en fantastisk god marmelad av =)
 





Tjejfest i Badtunna, det är härligt det! Fantastisk kväll hos Ann-Marie med surströmming (Vilket inte jag gillar, och då får jag annat) Men med goood dricka till =) Och sen ner i baljan och inte nog med det satt jag i deras massagesfotölj, kändes som om var på ett väldigt lyxigt spa! (Där Ann-Marie fick ge instruktioner till deras avanserade dusch, som man kunde ringa från och lyssna på musik...de som nu ville det!



4 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2012-09-17 @ 23:10:42

Snygg tjej, hon i svarta baddräkten.

Postat av: Anonym den 2012-09-18 @ 08:55:37

Vem av dem menar du, alla hade svarta baddräkter ;p

Postat av: Anonym den 2012-09-19 @ 12:54:40

Läs: snygg tjej. Står ingenting om äldre damer.

Postat av: Cillus den 2012-09-19 @ 12:55:12

Meeeeeeeeeeen. Vad SMAL du har blivit? Var har du tagit vägen? Jag ser dig knappt. Men snygg är du! :) Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback