Senaste Inlägg

Historiens vingslag

Historiskt vingslag kanske det inte var hos Mia, men vi hade en väldans trevlig kväll hos henne innan jag for till Rom!
Jag fick åka färdtjänst med modern till Mia, mamma tyckte att det kändes som ett äventyr =) Vilket man kanske gör bara att få komma utanför dörren när man är 85 år! I vilket fall som helst så hade vi det supermysigt, dessutom kom Glenn, Lena, Kenneth och Evis dit också!
 

 
Eftersom det var ett tag sen jag skrev så har vi haft årets första grillkväll hemma! Johan som fyllde år och Mia var våra gäster!
 
 
Och innan jag for till Rom ville Kenneth visa vad jag skulle sakna härhemma..mer än honom då....
 
 
Hade en mycket trevlig resa med Änglarna till Rom, Det är som ett historiskt vingslag när man tex går i ett kvarter och så bara bakom hörnet så uppenbarar sig Colosseum eller Pantheon...eller att bara kliva in i St Peters kyrkan, eller stå på taket till kyrkan och se ut över Rom, eller bara slänga en slant bakom axeln i Fontana di trevi, eller sitta i värmen på Spanska trappan ja..det går inte att beskriva, det måste upplevas....
 
Vy över Sundsvall
 
Maria Maggiore kyrkan
La Santa Scala
Catacomberna i San Sebastiano
Fontana Di trevi
Spanska trappan
Pantheon
Vatikanen och Sixtinska kapellet
St Peterskyrkan
 
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback