Senaste Inlägg

Nytt År!

Innan Nyårsfirandet bröt Mia och jag av med att äta china mat, jag som är lagom förtjust i China mat, verkligen älskade maten, tror att det var det att det var annat än julmat. Nästa år ska jag (Om jag kan hålla emot påtryckningar) inte ha julmat hemma, under hela jultiden...nja..jo...skinka, men BARA den!
 
 
 
 Evis o jag var på Birsta och shoppade och hon KÖPTE en SEMLA FÖRE NYÅR!!! Kan ni fatta?
Dessutom fick vi Äntligen se Evves nya lägenhet! Hon påstod att jag skämde ut henne inför grannarna när jag lekte att jag var Evve o Khodor i de härliga fotöljerna!! Mia låtsades att jag inte var hennes mamma...suck...
 
Dan före Nyårsafton firade vi Kenneth som fyllde 59 år (Ja man får säga en mans ålder) Vart har åren tagit vägen???
Förutom gänget som dragits med varandra hela jul och nyår ända fram till trettondagen så kom svärföräldrarna och firade honom!
Efter födelsedagsfirandet åkte allt rött ut och in i hudet kom allt i Silver och Vitt!
 
Nyårsafton var jättetrevlig, dessutom, förutom "Gänget" så kom Familjen Onkens till oss, jättekul =) Dessutom var min lilla mamma med oss =) Helt fantastiskt roligt!
 
                                                               Mia färdig för Nyårsfest med sina kussar
 
Kicki verkar vara lätt irriterad på Kenneth, eller så är det att hon är dålig förlorare...
 
Nyårsdagen var som vanligt nere i Björn, där vi firade Lena och Emma som fyllde år!
 
Och hela julen knöts ihop med fest hos Erssons på Trettondagsafton, en väldigt trevlig kväll, och Svea det lilla livet förgyllde kvällen.  En av mina bästa julhelger på många år =)
 
 
 

1 Kommentarer

Postat av: Margareta den 2013-01-07 @ 17:09:02
http://margaretastankar.blogspot.se

Tråkigt att missa brorsans födeledag :(
Härliga bilder som vanligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback