Senaste Inlägg

Höstlöv och bäbispussar =)

Hinner inte med mig av nån anledning, men har det härligt =) Var till Stockholm och träffade Cilla =) VI bodde på Rica hotell för vi skulle ha egen tid, två förvirrade själar!
Skulle gå på kurs på måndagen i Sthlm men fick fara hem, magen strejkade :(
 
Iaf så blev jag bättre så att Kenneth och jag kunde ha det lilla livet Isak ett dygn, vilket var fantastiskt, jättemysig, sov inte en blund, låg bara och kollade på honom hela natten....
Mia hulkade av gråt när vi hämtade honom, men det gick bra efter en stund, glädjen för henne var desto större när vi kom hem med Isak igen!
 
Helgen har varit strålande, vackert höstväder, promenad till nya Flavor-fiket i Bommen, besök hos modern, badtunnebadning mm mm...
Här kommer bilderna:
På väg till Stockholm och i Stockholm
 
Vi delade hotell med Idolgänget från Tv:n vilket var rätt kul =)
När jag kom hem till Sundsvall kunde jag inte låta bli att handla en Onepeace, vilket jag inte kommer att kunna visa mig i utanför dörren ;P
Besök på jobbet då å då av älskade Isak <3

Så kom dagen vi lånade hem Isak för första gången =)
Kenneth hann både med att gosa med Isak och koka Havtornsmarmelad åt mej
Dan efter kom Cilla, Ann-Marie, Harry och Eddy på besök =)
Vi tog med Isak på promenad i det fina höstvädret

Lördagen Efter vi varit hos modern så tvingade Kicki ut mej på promis, till nya resturangen/Fiket Flavor vilket var väldigt mysigt o så fick jag ju träffa Isak igen =)
 
 
Ja, det finns såååå mycket att skriva om och sååååååååååååå många bilder, men nu ids jag inget mer denna gång =)
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback