Senaste Inlägg

Nyårsafton 2013-2014

Älskar bara älskar Nyår, allt vitt allt silver :-) som vanligt gjorde jag om hemma, ut med julen in med Nyåret! Men igår kunde jag inte ha middagen hemma, eftersom Kenneth inte orkade med så många timmar o så mycket folk! 











Tog med mig pynt och trerätters o for till modern där mamma, Mia, Olof, Isak, Steffe, Lena o jag åt middag! Och sen kom Lindströms o Erssons! 
Vi spelade spel "med andra ord" då modern åxå var med :-) 
Mamma sa: Det smällde till i ytterdörren sen inom loppet av en halvtimme, hade Malin gjort nyår här med mat oh gäster o pynt, vet inte vad som hände! 















Sen for vi alla hem till mej o Kenneth, och några fler typ Fanny, Niclas o Conny och firade in tolvslaget och hade riktigt trevligt! 



















Sen emellan helgdagarna har det varit jobb och vardag och lille Isak :-) 







Och så firade ju vi Lena som fyllde 50 o Emma som fyllde år! 








0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback