Senaste Inlägg

Familjefrågor!

I mitt horoskop i dag stod det:
"Det finns inget rätt eller fel svar när det gäller familjefrågor.
Förlorar någon blir det allas förlust."

Det är väl en sak som alltid gäller!

Vad det gäller familjefrågor, beslöt jag utan kommunikation med någon annan, att dekorera väggen i vardagsrummet! Helt klart läckert, tyckte jag....vet ej om ett mummel var ett godkännande från Kenneth eller något annat!
Men nu sitter det där!
image419

Tittar ut efter det mödosamma arbetet med att klistra fast blommorna och ser: HAGEL!!!! Fick min längtan till Cypern att öka!
image536

1 Kommentarer

Postat av: Kattis å Mion den 2007-08-30 @ 15:49:09

Hej!
måste bara säga:
vilka otroligt fina bilder du knäpper :)
syns att foto är ett intresse...
brukar kika in ibland och läsa lite...
lenas dotter kattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback