Senaste Inlägg

Förälskad!

Kan man bli försälskad i förälskelsen? Ja, det tror jag faktist man kan bli!
Igår kväll hade Evelina, Evis, mamma och jag film kväll,  hemma hos mamma, Jättemysigt! Varma mackor och trevligt sällskap förutom en fantastisk härlig film! "The Holiday" med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black. Bara såååååååå fantastisk romantisk! Det var då jag började fundera om man kan vara förälskad i förälskelsen!
image334image335image336image345
Hela dagen i går var så mysig! Shopping och lunch med Evis på stan, plockninga av sallad och potatis på arrendet och sist men inte minst filmkvällen!
image337image338image339image340image341
Evelina var lite purken över att jag satt in bilder på kusinerna som bad babes, och inte hon var med på bilderna så här kommer några på det lilla livet!
image342image343image344

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback