Senaste Inlägg

Kontrollbehov!

Att acceptera att saker händer i ens omgivning utan att man har kontroll över det är svårt, för mej!
Allra helst när ens närmaste bestämmer något eller gör något utan min inblandning! 

I morse när Mia och Totte skulle till skolan, undrade de hur länge jag varit uppe, "sen kl 6", svarade jag, "är inte du ledig i dag mamma", frågade Mia, "Jooo, vadårå?", var mitt svar.
Erkänn att du ville se till att Kenneth och vi kom i väg i tid till jobbet och skolan i dag, flinade Mia och gjorde en min till Totte!
Ja, tyvärr var det faktiskt så! Jag hade legat och slumrat sedan 4 för att inte missa vilken tid de gick till bussen så att de inte skulle missa den.........suck..............så är det att vara kontrollfreak!

Nu är Mia på skolan och Kenneth på jobbet och jag är jättetrött........men får inte gå och lägga mej, ska åka buss in till stan för första gången sen jag gick i gymnasiet......

image421


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback