Senaste Inlägg

När vet man..........

När vet man när allt är slut? När någonting övergår till någonting nytt, när det är slut på något oidentiferbart och blir annorlunda?
Kan man säga vart gränsen är?  vart början eller slutet är?
Att man vet tex när en film är slut eller när maten är uppäten, eller när man börjar måltiden eller bilfärden, det är ju självklara början och slut! Men när en person förändras eller ens känslor ändras sakta till något annat eller när man vuxit och blivit "gammal och förståndig" Hur vet man det? Hur känns det?
Ja, om du kan ge mig svar, gör det...........................

Jag vet i allafall något som jag ser har förändrats och det är vädret, växtligheten,  min dotter Maria och Stefans bygge på Björn!
image363image364image365image534image533

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback