Senaste Inlägg

Lucia-kalas!!!

Har varit på min älskades systers födelsedagskalas!
Som alltid har hon snyggt och prydligt, likasom inredning som på brödfaten.
Väldigt trevligt!
image720image721

Förutom Eva-Lisas födelsedag så var jag  på Luciagudstjänst i kyrkan som var mycket stämningsfull!
image722
Det är något extra att få se Lucia live, gamla minnen från barndomens luciatåg kommer fram.
Eftersom jag var en mycket bestämd liten tjej så hade Eva-Lisa inte en chans att få vara Lucia när vi skulle lussa för mamma och pappa!

När vi skulle skjutsa hem Fanny och Maria från Eva-Lisas kalas, så berättade Fanny en hjärtskärande berättelse om hur svårt och ledsamt det var att bryta upp från sin mobil, som hade gått sönder. Fanny skulle lämna in den och få pengarna tillbaka!
Det var som om hon skulle lämna ifån sig en liten kattunge eller en hundvalp. Skärp dej sa jag!
Då fick Kenneth luft i lungorna och påstod ivrigt påhejjad av min dotter att jag var lika dan med mina materiella saker......jo pyttsan..........
image723

1 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-12-13 @ 17:04:25
http://annacecilia747.blogg.se

Ha ha haaaaaaaaaaaaaaa, katten är besegrad! Jag tror jag skrattar ihjäl mig!!!!

Och du....malin....hm.....vem skulle inte bli GALEN utan sin mobil?????????????????????????? Inte är det Fanny, hon heter nog Malin Ruda! He he he.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback