Senaste Inlägg

Ladgårdsarsle!

En utflykt till Tynderö med Lindströms stod på schemat i dag!
Inne på "Lagår´n" (en butik ute i Tynderö), när jag provade ett par hängselbyxor för 1200 kronor som jag kände att jag bara måste ha.
Uttalade försiktigt Eva-Lisa att vid höfterna så satt de inte riktigt bra, men jag ville absolut ha dem och dessutom höra att jag var strålande vacker i dem och att jag skulle absolut köpa dem om de så hade kostat 10 000 kronor, ..........
men i min iver att försöka få den kommentaren,  bad jag Eva-Lisa lubba i väg och hämta Kenneth,  som hade försökt blivit barn på nytt med glass i handen sittande i en gunga och försök till att slippa närma sig butiken.

Kenneth kom instolpande i butiken slet undan förhänget och upplyste mej om att mitt arsle såg lika stor ut som ladugårdsdörren utanför!!!!!

All min dröm om ett par hängselbyxor gick genast om intet, surmulet vandrade jag runt i butiken i ett försök till att åtminstone få shoppa loss på något, hittade en duk och en krans....fick väl duga!
image176image178image511

Lunchen var åtminstånde god! Den intogs på Holmö brygga! Jag beställde kyckling och behövde inte alls vara orolig att den inte skulle vara tillräckligt tillagad, den var svart bränd utanpå och smulades sönder när jag skar i den! ....Välstekt!!!


Kvällens fika intogs hos oss, med några till gäster en dagens sällskap,  i form av Erssons och modern!


2 Kommentarer

Postat av: Mattis den 2007-07-13 @ 14:34:41
http://annamatildas.blogg.se

vilken duktig fotograf du är Malin!!
haha jag kan bara föreställa mig hur det ska bli i London om jag byter kläder 5ggr, och hur många gånger du skall byta, hur ska vi hinna shoppa?;) hihi.
Trevlig helg! Kram

Postat av: Cilla den 2007-07-13 @ 16:38:58

Malin, är det sant det jag ser? Att det är sol nu när jag FARIT HEM?????? Åh vad less jag blir, men skönt för er på semestern! Jag vill också vara i sverige. Men även i Bangladesh kan man sola och shoppa så jag ska inte klaga! Har bränt mig vid poolen och sedan shoppat gärnet i 3 timmar! Köpte 20 dvd's och en massa hantverk och strunt! hi hi. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback