Senaste Inlägg

Solskenssemester!

Vad är väl semester utan ledighet, solsken och vänner!!!
Solberg,  en liten by utanför Ö-vik har fått ett passande namn, för när Kenneth och jag varit bjuden dit till Ann-Marie och Lars-Evert så har det alltid varit strålande sol!
Det här med att vara gästvänlig att verkligen visa gästerna hur välkommen de är är kanske inte allas egenskap,  men Ann-Marie och Lars-Evert kan verkligen få en att känna sig efterlängtad, välkommen.
Mat, dryck och roligt sällskap var vad helgen bjöd på!
image185image191image186image190image188image189
Husvagnen fick ut och lufta sig, är väldigt trevligt att avsluta kvällen i den, över ett glas!
Att sedan avbryta det hela med en stund på Åsele marknad var ett jätte trevligt inslag!
Och så fort man klev innanför dörren hemma på söndagkväll, blev man bjuden på nästa fest!
image192image193image194image195
Jenny frågade mej "Malin när skulle du och jag ut på pubrunda, jag vill verkligen så fort du kan"
Evelina, Emma, Amanda och Fanny frågade "Malin kan du följa med oss på semester"
Vad har jag gjort för att förtjäna det! Att dom vill ha med mej......

1 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-07-17 @ 13:53:03

Men vad härligt!!!!!! Jag vill också vara hemma! När kommer du ut på msn Malin? Jag saknar dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback