Senaste Inlägg

Ljus tillvaro!

Ljusparty!!!!!! Vad är det? Eva-Lisa ville att jag skulle följa hem till Sabinas mamma på "ljusparty" Suckande svarade jag  "ja" som vanligt! 

Vad ljus och dofter påverkar en, jag var alldeles frälst i en orosdämpande doft!

 
Tyckte att det var ett trevligt inslag i denna helg.
Ibland så kan man missa mysiga inslag i ens tillvaro, pågrund av en motvilja att pröva något nytt som inte lockar allt för mycket!Nya ansikten, gott fika, nya härliga produkter, var resultatet av denna eftermiddag!
Jag vart i varje fall lockad till att ha ett ljusparty själv, så i augusti kommer partyt, ser fram emot det! 

Annat som jag tycker om är nattens timmar, som ger mej sinnesro, när jag är ute och åker bil.
Ingenting är som tystnaden, det fuktiga diset, och de tomma vägarna! 

Att få vara själv och tänka det är inte mej många stunder förunnat, men när jag har gjort färdigt något uppdrag som inatt och får den stunden för mej själv, kommer ofta tankar på när jag var på Korpberget, för att få hjälp med att jag och Mia var så ihop länkade, synkroniserade, att vi måste bryta beteendet!
image502 
Det fanns en tavla där som det stod tänkvärda ord på! 

Ge akt på dina tankar
De blir dina ord
Ge akt på dina ord
De blir dina handlingar
Ge akt på dina handlingar
De blir dina vanor
Ge akt på dina vanor
De blir din karaktär
Ge akt på din karaktärFör den blir ditt öde

De orden har etsat sig fast i mej.......................

1 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2007-06-18 @ 08:55:12
http://annamatildas.blogg.se

Hej Malin.
Tänkte bara säga att du gärna får ringa mig om du behöver prata. Även om jag kanske inte ger världens bästa råd, men jag är bra på att lyssna.
Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback