Senaste Inlägg

Födelsedagspresent

Jag ställer mej vid dörren och tittar in på alla som är där.......Jag ser i deras ögon att dom är glada att vara här!
Vad många vänner jag har,  jag menar riktiga vänner som tycker om mej för den jag är!
Dom gör sketcher, shower, serveringshjälp, sånger ja allt man kan önska,  till mej.
Dom är så trygg med mej att dom kan göra parodi på mina olater, mitt sätt att reagera på saker.
I går kväll visade mina vänner mej hur omtyckt jag är av dem!
Kan man få en bättre födelsedag? Nä dom gav allt!
Presenterna.... kan inte säga för då skäms jag jag fick så ooootroligt fina, dyrbara.
Tack, tack oändligt tack, mina vänner för allt jag fick i går!
Jag skrattade så jag fick sendrag i magen, så kul hade jag!

60-tal var temat!
Oj ,vad läcker de alla var!
Lägger in lite bilder på några av oss!

image25

2 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-05-27 @ 20:44:06

Åh Malin! Tack för festen! Det var så underbart kul! Du är en underbar människa och du är så rolig att vara med! Tusen tusen tack! Fina bilder också förresten! Kram och GRATTIS!!!!

Postat av: Matilda den 2007-05-28 @ 11:23:34

Tack tack tack för en underbar fest.
Hoppas du vet hur mycket jag tycker om dej.
Du är alltid så fin, på alla sätt.
Många Kramar från Matilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback