Senaste Inlägg

Efter mordförsöket......

Jag kunde väl aldrig tro att Jenny skulle försöka förverkliga sitt hot om att jag var dödens!!!
När jag i godan ro,  efter ett samtal från mamma,  som bjöd mej hem på lunchkaffe, kom till parkeringen utanför hennes hus, kände jag en oro i maggropen!
JENNYS bil var där........
Men också Connys.......hade de någon samansvärjning på gång.......vet ju att conny blev avslöjad med ett wiskeyglas i handen av sin fru Maria, på min blogg........tänkte han hämnas?
Jag snappade fort upp kameran i handen, som ett typ vapen, ur väskan, när Jenny rusade med mammas bordskniv emot mej......Conny försökte dölja sitt ansikte mot , det enda vapnet jag hade, kameran......kände skräcken grep tag i mej när de hotfullt kom närmare...........
image677image678
Räddning kom i form av Olle, min ängel, störde Connys och Jennys framfart.....och mamma som inte hör något eller ser något, sa "Nu får ni sluta försöka krama Malin och ge na kaffe"
image679image680

Conny och Jenny tittade på varandra, gjorde ett hemligt tecken, låtsades om som om inget hänt och försvann som avlöningar från Hemmanet!!!

Funderar om allt bara var fantasi...Kenneth var ju på kurs i Stockholm så jag var ju mörkrädd och kunde inte sova....jag kanse bara var för övertrött......

Bad Mia ha barmhärtighet över mej när Kenneth var borta, jag ville inte sova ensam. Mias kommentar till det var "Jag försöker skaffa mej ett liv! Pröva du å ! "
image681

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback