Senaste Inlägg

Kaos runt kärlek!

Det värsta är att ta rätt på allt efter bakningen! Och allra hellst när man bakar framför Tv:n under pågående Tv-tittande!!!
Såg åter igen filmen "Falling in love" En riktig känslosam kärleksfilm som handlar om att en man och kvinna som är gifta på var sitt håll, som blir förälskade i varandra, med Maryl Streep och Robert De Niro i huvudrollerna.
image659
Ja....suck....de är jättebra skådespelare i allafall!
Tillbaka till den bistra verkligheten......ta rätt på röran efter bakningen av biskvier!!!
image660

4 Kommentarer

Postat av: Johan den 2007-11-16 @ 01:38:56
http://dencre.blogspot.com

Du är den ultimata biskvibakaren tror jag... Jag höll på att slänge mej över skärmen och äta upp dom stackars tre som var på bilden.

Jag kommer och hälsar på imorrn..... ;)

Postat av: Cilla den 2007-11-16 @ 05:41:57
http://annacecilia747.blogg.se

Mmmmmmmmmm vad gott det såg ut!!!!! Jag vill också ha biskvier!!!!! Kram på dig och tack för att du förstår hur jag kände mig inatt!

Postat av: Jenny den 2007-11-16 @ 07:18:37

Du.. det var länge sedan man var inbjuden på fika på Klockis hos M&K.. Magen skriker efter.. biskvi! ;)

Postat av: Mattis den 2007-11-16 @ 11:07:05

Skulle kunna offra min högra hand för en av de där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback