Senaste Inlägg

En vecka i maj!



Veckan startade med besök i huvudstaden, med ett antal ungdomar och vuxna!

image965image968image969image966image967
I en slö beskrivning av denna, så plagierar jag Fannys text:

Spanade efter kändisar hela tiden och tror ni inte att jag såg en också! Dominika eller vad hon heter från Army of lovers. Haha, det var bara det att Malin slängde sig a la Anja Pärsson-sälen framför hennes fötter och märkte ändå inte att det var en kändis.. Men iochförsig, då pratar vi om kvinnan som gick genom halva Real Madrid och förmodligen trängde sig förbi David Beckham utan att märka av de! ;)
image963

Det var en trevlig dag med shopping och besök på Grönan!
Och som vanligt när man reser med Leif så är allt välorganiserat, utan honom skulle inte de här resorna fungera med över 30 ungdom! Han är verkligen en klippa!!!

Min arbetskompis Lena blev uppvaktad.....vet ej om det blev något allvarligt av denna romans....;-)
image964


Veckan fortsatte med födelsedagskalas för min skull.
image971image973image974

Med senare del av veckan i form av övningskörning med Mia och stressiga dagar, så avslutades den med att Kenneth ville ha min hjälp med sådden!
image975image976

Lyckan var fullständig då min favvo blomma uppenbarade sig på arrendet!
image977image978


1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2008-06-22 @ 20:41:49
http://effet.blogg.se/

Du Malin, du få ta och kolla på bilderna från midsommar. Jag såg nu att de typ bara är bilder på dig, haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback