Senaste Inlägg

Lek..HA! :Tävling!!!


Kopierade min Stockholmsvistelse jag "slängde mig a la Anja Pärsson-sälen" (Som Fanny uttryckte sig, när jag snubblade och la mig pladask framför Dominica från Army of Lovers)
Men den här gången var det på arrendet när vi skulle spela brännboll, lite på skojj, HA!!!!på skojj, tävling, blodigt allvar, vet inte varifrån min tävlingsanda kommer när någon sätter ett brännbollsträ i min hand! Fler än mej som var laddade, Olle kom i full krigsmundedring! Å Jens vet jag inte vad han försökte vara!!!!!!


Brännbollstävlingen vann mitt lag STORT, jag säger bara STORT!

Hade en härlig kväll liggande, krälande studdsande, löpande på arrendegräsmattan! Verkade som om allas tävlingsandar kom fram.....

Kul hade vi i alla fall. Efteråt belönades vi med grillade korvar, glatt humör och knott!

Kolla in Kickis lyra!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback