Senaste Inlägg

Uppdatering!

Känns som om bloggandet fått gett vika för andra sysslor senaste tiden!
Här kommer i allafall en uppdatering!
"Sommarfräscha ben"( en del har lite mer hårväxt en andra)

"Harley Davidson"(Kan lägga ut en bild på min hemlige bror, eftersom ansiktet inte syns på Stefan...Ops!!!)

"Äckliga kusar, och andra typer av djur!!!" (Som Kenneth promt ska trycka upp framför fejjan"

"Födelsedagsbarn" (Fick skäll för att jag köpt smink åt en 8 åring o sminkat henne inom loppet av 5 min)

"Härliga blomster" (En av mina passioner)

"Sommarfester" (Alltid med blött inslag!)

"Övningskörning" (Med risk för sitt liv!)

"Arbetskamratsgemenskap"(Åtminstone när man vet att vi alla ska slippa varandra för närstående semester")

"Vänskap"(Åtminstone vad man tror!)

"Blomplockning"(Även kallad: Skövling)

"Bad på dyket" (Bara vissa hårdhudade masade sig i)

"Jordgubbar" (Något att byta ut godiset mot)

"Midsommarfirande" (Släktträff på gott och ont)

"Midsommartävling i kubb och brännboll" (Hade inte en aning om att jag var sån tävlingsnörd)

"Midsommar-dåliga-förlorare" (Med risk för sitt liv)

"Nitiska paragrafryttare"(Jag känner mig lurad!!!Mitt lag förlora...HA! Trodde de verkligen att jag skulle gå på det!)

"Midsommarbad" (Åtminstone en fot...)


"Sommaroväder"(Jag är döööörädd för åska!)


"Oväders-slut"(Är alltid en befrielse)

"Midsommardagsfirande" (Konstigt att hur många man än är får man alltid plats!)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback