Senaste Inlägg

Jag tittar på mannen bredvid mig o får hjärtklappning.....

Sitter och lyssnar på Empty room...

Vänder huvudet åt höger.....

ser en karl.....

han tittar på mej...

hånler, liksom.....

Jag känner att hjärtklappningen ökar.......

Tittar rakt fram....

tittar på mannen igen......

han flinar till......

jag känner värmerusningen genom kroppen......

tittar till höger igen...

Ler tillbaka........

Kniper ihop mina ögon.......

Hjärtat bultar.........

det rycker i höger ben.......

känner hur stressen griper tag i mej.....

Tittar rakt fram......

snabbsneglar åt höger........

Ser att mannen fotfarande tittar på mej.....

Allt sker blixtsnabbt hinner inte tänka.....

Trycker gasen i botten när det slår om till orange.
..
FÖRST, FÖRST, FÖRST. Återigen har jag vunnit.. vid den tysta överenskomna kapptävlingen vid blinkljusen!!!

image852

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback