Senaste Inlägg

HAHAHAHAHAHAHAHA....

Hahahahaha..jag måste verkligen kopiera och lägga in min faddersbarn, http://effet.blogg.se/ inlägg..jag har sällan läst så roligt inlägg!!!!!!För er som inte läser hennes blogg!
Av Fanny

Come out come out wherever you are!

Jag o Robin kände kalla kårar när vi satt o fikade ikväll. Någon ville oss ont. Någon skickade evil eye. De kändes i luften. Spänningen i korgstolarna var spänd. Lite försiktigt vände vi oss mot fönstret och, och....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Iiiiioooohhh, CREAPY kvinna is watching us!!!

Dam dam daaaaaaaaaaa!!!!



(Var med Robin o firade att jag har en vecka till semester. Fem toasters! :D )

Nu drar jag till Gbg, Ullared, Sthlm o Sigtuna med Päronen. Fett pepp!

♥ Take care ♥

1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-08-10 @ 21:35:46
http://effet.blogg.se/

Haha, va roligt att du gillade inlägget så mycket att du klippte in de i din välkända blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback