Senaste Inlägg

AAAAAALLLLLDDDRRRIIIIIG! Vrålade Kent

Jag slår vad -sa Evis

AAAAAAAAAAAALLLLLDDRRIIIIIIG! vrålade Kent till, -Jag känner till henne, jag vet att hon aldrig kommer att skilja sig!

Helt fel -svarade Evis! Om tio år har Emma skilt sig från Zäta, har två barn och sitter där och gnuggar händerna över alla pengar hon roffat åt sig!

SKRIV UPP DET, SKRIV UPP DET, ALDRIG, JAG VET JA!!!!!!!! Kent röst var nästintill pipig i sitt vrålande!

Mina ögonlock ville verkligen inte hålla sig uppe till denna spännande diskussion...den goda maten, välkomstdrinken, rödvinet, snappsen....mm...allt var så gott...och alldeles för mycket..........................................................................Bestämde mej för att masa mej hem efter denna trevliga kväll medans jag kunde gå av egen maskin....så Kenneth slapp bära mej.......


2 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2010-07-27 @ 23:23:27

Vilka otroligt fina kort!! Suuper bra (i båda bemärkelserna). Det var jättebra. Kan du inte skicka de här korten till mig, jag knäpper så sällan nu och då enbart med mobilen.

Postat av: Cillus den 2010-07-30 @ 00:15:32

Har ni bara fester hela tiden ni? Vikket liv! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback