Senaste Inlägg

I dödsögonblicket.......

Ett vråååålande mötte mej när jag kom till modern........Ett avgrundsvråååååååååål !!!!!!!!



Steffe, skrek: "Ta tillbaka det där"
Modern sa: "AAAAldrig"
Steffe, sa "Nu hör du vad jag säger"
Då gav sig det ibland lea stycket modern....men så fort han satt sej i gen sa hon " hihihi, jag tar inte tillbaka det"

Modern retade Steffe, som var slut efter byggande av altan åt det lilla livet....nånting om hans fula ärr i skallen.....



Kan lova alla som nu blev rädd för Steffe, att för att få morsan att vakna till brukar han PÄÄÄÄNSAAA ÅP MÄ HENNAR!

Nästa bild sitter hon å skvallrar i telefon om vad Steffe gjorde...hahahaha....alltid spännande =)



Iaf har dagarna farit förbi med en väääääldans fart...Fika, sol blommor, grillning....



...och dotter, och det lilla livet Fanny, som led av tristessen hemma hos Erssons, på besök...





Och vill man se mej riiiiktigt rädd, möt mej när det åskar....



Härliga svalkande drinkar i sommarvärmen....blev belöningen för Kenneth när han räddade mina jordgubbar...






Min man........( O grillen...vilket han passar väldigt bra på att stå bredvid med en köttbit på gallret)





Det är inte Kenneth som haft lite att göra så han grävde en grop...

En dag på jobbet...Först prommisen dit...vackert va? ......men det är skönare att ta bilen...tog 12 min att gå...i sakta mak...med lite fotografering på blommor och annat........kan inte lägga ut en viss bild på en viss person med risk att ni får se första bilden på mamma men det är jag och verklighet.....




AIIIIIILIIIIEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vråååålade Jens och jag när typ 8 kvinnor med kanonkulor på magen bara välde fram överallt på Berga.....De små typerna tog plats för ett helt kompani......måste snart leta barnfria badplatser..;)




Evis hämtade mej på jobbet och bjöd med mej på lunch till Juniskär....som tack, kallade jag henne Zetzzefluga.......



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback