Senaste Inlägg

I ett rus av jordgubbsvin =)

"VAD HAR NI GJORT MED TOSSE" Utropade jag när jag såg deras katt, forna katt, som nu var helt plötsligt ett pipigt jamande fegt, djur! Den gamla skräckinjagande slagskämpen var ett minne blott!

-Evis har varit i väg och kapat ballarna på honom var Jens försvar.
-Hmmm...tydligen inte baara på Tosse !!!

Men efter några glas jordgubbsvin var katten ett minne blott.



För att försöka komma över dessa kattmördare så visar jag lite bilder på vår sköna natur...



Japp...nu har vi kommit över det och gått vidare!
Berga har visat sig från sin bästa sida dessa första semesterdagar..härligt...dessutom alltid roligt med fikande sällskap!



Arrendet är en härlig tillflyktsort när man renoverar hemma!
Däremot får man vara försiktig med kattmördarna, de tänkte med berått mod köra över Kenneths Irus....vill inte tänka på hur sommaren skulle ha blivit om det fruktansvärda hänt!!!!



När alla lugnat ner sig från den situation som kunnat uppstå, så intog vi det goda jordgubbsvinet igen..=)




Men, men vissa vill ju verkligen visa hur uttråkad man kan bli av att dricka samma "slisk" Kväll efter kväll!....så...Kenneth smög i väg ut på utsidan förtältet och trodde att ingen såg när han försökte med annat dricka!!!



Förstår inte hur man kan bli intresserad av en keps bara för att det står traktor på den....



Efter denna spännande kväll i förtältet var det dags för Gatufesten.....och jordgubbsvin....alldeles för mycket jordgubbsvin...Steffe som kämpade för att se grinig ut hela kvällen misslyckades...Jens gnällde om att han behövde göra ett toabesök för att han ätit för mycket pizza...men efter det härliga vinet så, hördes deras gnäll svagare..och svagare.....



Iaf blev gatufesten en tiopoängare tack vare Teddybear Stockholm och partypinglan Fanny och favvon Olle, som det var lite fart på......men all glädje har ett slut............en morgondag....när......

 

......jordgubbsvin käns som det vidrigaste man druckit, när man lider av dödsångest...tycker att döden är en befrielse.....när man kliver upp kl 17.00 för att ens syster tvingar en att komma tillbaka till livet, och är så snäll att hon bjuder en som inte vill äta på middag.....

sen kom åskan, regnet...som verkligen kändes som min sinnestämning....och fotbollen förståss...






Efter ett samtal från min dotter senare var jag tillbaka på banan igen...



1 Kommentarer

Postat av: Partypinglan den 2010-07-14 @ 23:37:12
http://effet.blogg.se/

Men Malin förlåt att jag inte LÄSTE inlägget, jag skäms faktiskt :/

Tack de samma älskade moster. Va kul det är att vara ute med dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback