Senaste Inlägg

Tallin!

Tarras vill något, Du skrattar som Birgit Nilsson, Malin är som en häxa som skulle ha bränts på bål...för hon är inte som andra!  Är bara några av de påhopp som gjordes under spa resan till Tallin!

Att Jens såg ut som en galning och var en Drama Queen,

att Steffe "ålla" på allt,

att Lena blev full på en halv cider, inte ens det i bland,

att Evis strutta omkring som om hon var drottning och allt skulle kosta,

att Kenneth köpte stalin badkallingar och såg ut som han var en hallick var det ingen som örja om...

men stackars timida jag, som inte gnällde fast en ryska gjorde "typ" intimmassage nästan, hon vrååålade att av med trosor och annat och masserade på ställen som inte var helt ok!

Att jag,  fast benen hade kramp av allt gående, rusade genom våldtäktsparken, som det till och med var skyltar för att man skulle passa sej, och alla promt skulle gå där mitt i natten! inte gnällde..eller nästan inte gnällde...

och dessutom skulle de andra gå på stigar där alla andra höll sig ifrån...men ...men...jag såg nog att alla höll på att pinka på sej av rädsla när en svart stor bil med tonade rutor körde sakta bakom oss och stannade alldeles framför oss...mmm-vad var det jag sa!

Som tur var glömde Kenneth kvar badkallingarna där..hehehe..nu är det väl någon gammal uteliggare som badar i dem!

Annars så åt vi, drack vi, åt, drack, åt, drack, åt, drack..............



Här står Steffe tryckt mot hissdörrarna, folket inne i hissen gav till ett vrål av skräck, när dörrarna öppnades och steffe stod och glodde där...resulterade i att vi fick vänta...o vänta....tills hissen var utan folk!



Fina lyxiga hytter =)



Eftersom det var webbkamera på nästan hela båten.....funderade vi ett tag på att strunta i att gänga oss till de andra och bara sitta i hytten och glo på vad allt folk gjorde...kan upplysa om att förmodligen visste inte alla resenärer om att det fanns webbkameror........stackars dem, när de upptäckte det!!!

 Men, men hungern och showen drev oss ur hytten...



Varmt....varmt...kunde bara åtgärdas med jordgubbsvin....mitt löfte att aaaaaaaaaaaaldrig mer dricka alkohol dog!



Säger bara: DET ÄR ROBBIN HOOD, JAG VILL HA!!!!!!!



Minnesmonumentet över de som förliste med Estonia..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback