Senaste Inlägg

Ingenting eller allt..

Man kan tro att det inte har hänt ngt sen Cilla o lille Harry besökte oss, men jag har haft en hel del att göra så jag har inte haft tid att blogga!

Den tyngsta bördan eller kärleken har jag ställt undan...med stooor sorg i mitt hjärta, får den vila till våren!



Det har varit julavslutningar och julbord mm på jobbet!




Det har varit födelsedagar (O en massa utgífter)



Ann-Maries present från mej, kommentarerna från alla var: TYYYYYPISKT MALIN; VAD SNUSKIG HON ÄR!!!
Men Larsa slickade sig om mun ;)



Det rundvandrade födelsedagskortet, som vi slöa systrar återanvänder!


Pengarna har rullat...



Och stormar har rumsterat om..



Jag har fått agerat karl o kvinna om vartannat...från skottning till bakning..



Men så har jag mitt i allt fått gosa till på lilla Svea =D



Det värsta var Jenny, som försökte ragga åt Svea!!!! hmmm... det som ska börjas i tid, kan krokigt bli ;)

1 Kommentarer

Postat av: Sis Kicki den 2011-12-18 @ 00:21:09

Kan man bli så KLOOOOT-rund i ansiktet som våran lilla Svea!!!JAg bara undrar!

Härliga kort från festliga tillfällen - jättefint vinterkort med regndroppar på rutan med utsikt över en gata i Sundsvall. Du är så proffsig att knäppa kort Malin!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback