Senaste Inlägg

Jahapp, då har man blivit ett är äldre då :(

Ska man vara glad åt att man blivit ett år äldre eller ska man deppa över det...
hmmm..det är på två vis, ena är ju att blir man inte ett år äldre har man ju kastat skjääjdiin (Dött) som pappa brukar säga!
Och det andra är att man "varje slag ditt hjärta slår ett steg mot evigheten du går" Som farmor brukade säga...ja..och rynkigare och hängigare blir man, men, men..ett leende kan göra en förevigt ung ;)

I vilket fall som helst kan jag inte göra något åt det! Så jag har fyllt år, och hade en väldans bra dag, jag och morsan firade tillsammans eftersom det var morsdag och Kenneth var på konferans. Mia o jag åt en trerätters middag på stan och hade en jättemysig eftermiddag..och några stycken uppvaktade morsan och mej...bla Svea det lilla livet!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback