Senaste Inlägg

När jag är trött....

Känns som om man aldrig landar, in o ut på sjukhuset där Kenneth är, med hög feber och hög sänka, men tack o lov har den sänks från 470, till 370, den ska vara runt 10, så allt visar på en kraftig infektion, men de hittar den inte :(

Mia, som alltid tycks behöva sin mor i tid o otid!

Dessutom har jag jobbat hela helgen med konfirmationsfotografering!

Men, men...man får göra det bästa av allt och föröka göra allt roligt ändå.....men ibland ringer orden "När jag är trött av vägen o allt som möter mej"

Men det finns fortsättning på de orden, och de kommer alltid i kapp "När jag är trött av vägen och allt som möter mej, en liten stund med Jesus o allt förändrar sig" SKITBRA VA?? Det blir säkert bra med allt  :)

Här kommer bildregn från allt!


2 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2012-05-14 @ 02:41:06
http://www.johanruda.se

Jordens suraste tant tredje bilden från botten?

Postat av: Jenny den 2012-05-14 @ 11:22:24

Men så fin Mia är!! Skitsnygg :) .. o du också Malin (as usual).. o Emma. O pappa. O Kenneth.. o alla HAPPY PEOPLE i kyrkan :D



O pappa... han får lugna ner sig.. bara för att Kenneth ligger i tryggt förvar på sjukan ska väl inte han passa på o smila in sig?! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback