Senaste Inlägg

Kärlek trots dåliga odds!

Vilken vecka =) Kenneth kom hem från sjukhuset, Semeltisdag, Alla hjärtans dag, 2 födelsedagsbarn, Fanny o Steffe!
 
Bara det att man inte nästan kunnat njuta något alls pga feber och förkyld (Kändes som om döden skulle ha varit en befrielse) Ingen sömn...Punka på bilen...men har en älskvärd svåger som på nolltid kom till min undsättning!
 
Men men inget gnällande nu, för jag verkligen älskar Alla Hjärtans Dag!
 
Sjuk, ur humör, tänker att när jag kommer hem ska jag göra go middag och duka fint, har köpt både godis och presenter! Kommer hem, så har Kenneth klivit upp från sängen och gjort riktig härlig god mat och dukat med ljus och Champange =) Kunde inte ha blivit bättre...
Johan och Mia myste innan de gick på Fannys kalas
 
Kenneth vågade sig ut, efter alla astma-attacker (Men jag bevakade honom som en hök!!!) Han kollade in läget och förberedde nog skottning av tak, men det kan han glömma!
 
 
Mia och jag slet oss ur soffan och var på Lottas kondis då Mia hade stämt träff med en gammal barndomskamrat, var som om vi flyttades bakåt i tiden, när vi hörde fnissandet och prat om killar från soffan!
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback