Senaste Inlägg

Livet, en bok?

Här har det varit en omtumlande vecka på alla vis! Hela känsloregistret utspelades...men men, det är ju det som är livet =) Jag satte upp i Mias rum (Mia som flyttat hem) ett citat:
 
LIVET ÄR SOM EN BOK,
du kan inte ändra de sidor som redan är skrivna,
men du kan börja på ett
Nytt kapitel
 
För mej känns det så, jag får ta ett djupt andetag och börja ett nytt kapitel för varje dag.... När jag känner att det är riktigt motigt, brukar jag tänka, att skulle jag vilja vara utan alla känslor som jag har haft, skulle jag vilja vara utan allt jag upplevt...en del saker kanske...Men jag har LEVT, riktigt levt i mitt liv. Jag har känt, jag känner alltså lever jag =)
Och levt det gjorde jag exempelvis på fredag kväll, när mina systrar och min typ 80 åriga faster och min 85 åriga mamma hade tjejfest tillsammans. Så härlig kväll, så roligt, ett minne att lägga i silkespappret i mitt hjärta.
Det var min födelsedagspresent till modern, att ordna tjejfest hos henne!
 
Modern i väntan på "Tjejerna"
 
Mamma och faster June "Bästa svägerskorna"
 
Och en del av de som var med...
 
Kan säga att det var det mest intressantaste samtalsämnen man kan ha med denna blandningen ;P
 
Mia har iaf visat ett försök på vuxenlivet och hållt Kenneth och mej med kaffebröd i helgen, 2 ggr. (Vill bara tala om att det var ju kul att man åtminstone hann med 1, Mia åt nog de flesta själv ;))
 
 
 
Dessutom håller spegelsalen på att färdigställas...(Mia som sover därinne, tycker det är creepy, att man kan se varje liten detalj på sin kropp i rummet....(Allra helst när hon satt i sig en plåt cup cakes ;))
 
 
 
 

1 Kommentarer

Postat av: Anonym den 2013-01-30 @ 20:07:27

Vilken duktig karl Du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback