Senaste Inlägg

Sällskapshelg!

 
Det här med att fixa till sig inför fest är alltid ett gissel, vad för typ av utstyrsel ska man ha! Iaf när man bestämt sig och fått på sig allt, känns det nästan för det mesta precis när jag ska kliva ut ur huset, ähh, jag borde tagit ngt annat! 
 
Men det är tur att det är då jag känner det, för då är det för sent att pröva ngt annat och det är bara att gilla läget!!!
 
Iaf så blev jag bjuden på fest hos Nicklas och Fanny i lördagskväll då medelåldern var 20 år! Känns riktigt bra då det var riktigt kul och man blev bjuden trots sin ringa ålder ;))
 
 
Kristihimmelfärdsdag föreslog Kenneth till min stora häpnad att vi skulle besöka Ikea, och göra bara saker jag ville där....VI var o köpte plant och sättpärer och fikade jordgubbskakor....undrar vems vilja det var...ni kan ju fundera på det!
 
 
Förutom syrrans besök från Vilhelmina har det varit mycket syskonsällskap i helgen :) vilket alltid är lika trevligt!
 
 
Olle borde nog fundera på att skaffa tjej snart, sist sa han: Man kan väl gifta sig med kusiner och sneglade på Emma o Mia, som tittade upp med skräck i ögonen! Och nu sist var han på sin moster Kicki....Finns det inga singeltjejer som kan ta sig an det lilla livet???
Sen några bilder på en uppsnyggad Kenneth, Härliga rosor jag fått av honom, min älsklingsfärg, vita rosor, och ett dimmigt Njurunda som tyvärr hela helgens väder speglats av!
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback