Senaste Inlägg

Vårliga dagar....

 
Sista April tillbringades som vanligt på Hemmanet, men i år gick jag varken till Evis eller Ann-Marie efter braständningen, eftersom det var min kväll att vara hos modern, vilket var lika trevligt =)
Sen kan man ju undra vad Kenneth sa till Kicki och Jenny!
Det blev iaf tillslut en bra bild på dem..efter Kenneth hittat ngt annat offer ;)
 
I veckan har jag dessutom fått följa med Mia och se mitt lilla barnbarn på ultraljud och sen har vi varit och inhandlat en barnvagn till det lilla livet =)
 
 
Ni kan ju bara gissa vad jag sa till henne ;)
 
Kenneth har verkligen varit på "G"  i helgen allt från vedtravning och huggning till att laga go middag från godaste fisk till grillat, fönsterputsning och rabatt rensning...
 
Själv har jag städat lite och njutit av vårens alla blommor, varit på Evves kalas och plockat fram min älskade cykel :)
Måste bara berätta att det bär emot Kenneth att använda Mersan, vilket i o för sig är bra, förutom då den behöver tvättas, när jag pimpat min nyckelring med en glamoursko..hahaha, för det känns för kvinnligt säger han....

2 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2013-05-06 @ 23:30:21

Mycket bra bilder :o). En liten (egentligen stor) detalj - kan du retuschera min dubblis? Alltså bilden efter Jennys och mitt deep-talk med Kenneth!

Postat av: AM den 2013-05-09 @ 14:44:38

Kenneth såg i alla fall väldigt glad ut på fotot efter att ha tagit sin lilla wiskypinne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback